Forum

Witaj Gość 

Pokaż/ukryj nagłówek

Witaj Gościu, pisanie na forum wymaga rejestracji.

Strony: [1]
Autor Temat: Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe?
Murderess_-
Asia
Początkujący
Post Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe? (4-06-2016, 21:44)

Witam! Tak jak w pytaniu. Jestem zielona na temat tego programu. Chcę nauczyć się to robić, ale chcę dobry program do wtapiania napisów w wideo na stałe. Ale taki, który nie zepsuje mi jakości wideo po konwersacji. No i chcę żeby był albo w mp4 albo w mkv. Widzę,że musicie jakiś znać, bo macie stronę z openingami i endingami z napisami. A i jeszcze jedno, mój system to Windows XP (SP3), i dobrze żeby był łatwy w obsłudze. Może być po angielsku, ale żeby był łatwy do obsługi. Będę wdzięczna za pomoc. Wszędzie szukałam po przez google, ale znajdowałam same gówna. Albo tak psuł jakość wideo, że nie dało się oglądać, albo przerabiał moje napisy, na takie jakie ja nie zrobiłam i nie ustawiałam. Dlatego proszę o pomoc! Na animesub nikt nie chce pomóc! Może wy pomożecie? Plissssss!

Nalapl3
Początkujący
Post Odp: Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe? (5-06-2016, 0:01)

Nie pomożemy.

bigdo
Administrator
Post Odp: Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe? (5-06-2016, 11:48)

Nasze metody są unikalne i niepowtarzalne. Jeżeli chcesz je poznać, musisz zapłacić tysiąc złotych.

Inaczej czeka cię co najwyżej: https://opening-anime.pl/videos/porownanie-dzwiekow-anime-online-vs-download/

:)

Murderess_-
Asia
Początkujący
Post Odp: Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe? (5-06-2016, 22:42)

A dlaczego? Grzecznie proszę tylko o pomoc?

Kamiyan399-
1
Początkujący
Post Odp: Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe? (6-06-2016, 7:10)

Tajemnica zawodowa.

Murderess_-
Asia
Początkujący
Post Odp: Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe? (6-06-2016, 16:56)

Jak chcecie, ja pytam grzecznie. Będę pytać gdzie indziej.

procent
Administrator