Forum

Witaj Gość 

Pokaż/ukryj nagłówek

Witaj Gościu, pisanie na forum wymaga rejestracji.





Strony: [1]
Autor Temat: [swider996] | prośba
swider996
Początkujący
Posty: 19
Post [swider996] | prośba (4-06-2018, 18:31)

Cześć i czołem drogiej ekipie tłumaczącej i uploaderom
A więc mam jedną prośbe w sumie dwie (wiem że macie mieśieczną przerwę ale dodam abyście nie zapomnieli)
A oto one
Opening do steins gate 0 (anime)
Fatima (ファティマ)" by Kanako Itou

Ending do steins gate 0 (anime)
The Last Game" by Zwei

Ps. Miłego wypoczynku i wakacji
Czekam na powrót w Lipcu !!!

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (4-06-2018, 20:43)

Od uploadera: ^^

1. Dziękuję za miłe słowa (ekipa też się cieszy xD)
2. Prośba ogólnie jest na "serię", a nie daną piosenkę (jeżeli ktoś poprosi o sam opening i tak postaramy się zrobić wszystko) więc wraz ze swoim komentarzem możesz poprosić o coś jeszcze.
3. Dziękuję za podesłanie endingu z youtube, zależało mi na angielskim tłumaczeniu, którego nigdzie nie mogłem znaleźć :)

Pozdrawiam ~Sabrack

swider996
Początkujący
Posty: 19
Post Odp: [swider996] | prośba (5-06-2018, 3:40)

Raczej już żadnych próśb nie mam ale zauważyłem błąd na stronie a polega on na tym że w Dgray-man ending 2 i 3 to te same endingi.
Wiem że 3 jest ok ale 2 to jest ten

W sumie to dopiero w lipcu będę miał kolejną prośbę jak bedzie Shingeki no Kyojin s3 ^^ to wtedy napiszę tu post XD

Nia
Administrator
Posty: 39
Post Odp: [swider996] | prośba (5-06-2018, 11:27)

Tłumaczka również dziękuje za miłe słowa:D Jak zdam sesję to będzie wielki powrót w lipcu:p

procent
Administrator
Posty: 354
Post Odp: [swider996] | prośba (5-06-2018, 17:08)

D.gray-man ending 2 poprawiony ;)

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (1-07-2018, 15:34)

https://opening-anime.pl/videoscategory/steinsgate-0/

Powracamy i realizujemy prośbę! ^^

Steins:Gate 0

swider996
Początkujący
Posty: 19
Post Odp: [swider996] | prośba (11-07-2018, 18:41)

Hah jednak zpomniałem o jednym anime
Opening do Gintamy Silver Soul
「勝手に - MY SOUL」by DISH

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (1-08-2018, 12:16)

https://opening-anime.pl/videoscategory/shingeki-no-kyojin-season-3/

Gintama pojawi się na dniach :) ~ polecam odwiedzać stronę

swider996
Początkujący
Posty: 19
Post Odp: [swider996] | prośba (2-08-2018, 18:05)

Nie wiem czy jeszcze mogę o coś prosić
Eureka seven AO
Stereopony - Stand by me

A zapomniałem podziękować za pozostałe tłumaczenia a więc dziękuje :D

Kurde jest tyle tych chińskich bajek, zapewnie niedługo się pojawi op2 i en2 do stains gate 0 ale o to nie proszę :D
Miłego dnia i wyrazy szacunku

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (2-08-2018, 18:54)

Steins Gate 0 Op/Ed 2 pewnie i tak trafi na stronę. Askara (Katakana Subs) dba o piosenki więc można się ich spodziewać, jeżeli będą kontynuować tłumaczenie.

Gintama jak już wyżej wspominałem będzie za kilka dni, można oczekiwać również Shirogane 2.

Natomiast co do Eureki - pomyślimy, to ma sporo piosenek 5? więc może trochę zająć kompletowanie tłumaczenia. Dodatkowo pojawi się to najwcześniej po 20 sierpnia.

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (8-08-2018, 13:58)

https://opening-anime.pl/videoscategory/gintama-shirogane-no-tamashii-hen/

Gintama Shirogane OP 1 // ED 1

Shirogane 2 pojawi się niedługo. (nie będę o tym informował w tym poście)

swider996
Początkujący
Posty: 19
Post Odp: [swider996] | prośba (10-08-2018, 12:25)

Z tego co widziałem eureka ma 24 odc więc zapewne ma 2 openingi i 2 endingi. Dzięki za Gintame a i SNK !!! :D

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (10-08-2018, 16:48)

Sprawdzałem według myanimelist. Tam było pokazane 5 piosenek (realnie są 4), więc taka ilość to już dość sporo ^^

Jednak tak jak mówiłem, pojawi się to około 20 sierpnia.

swider996
Początkujący
Posty: 19
Post Odp: [swider996] | prośba (10-08-2018, 23:56)

Ja tam nie narzucam presji, jak będziecie mieli czas to wrzucicie, bede sie cieszył jak się wgl sie pojawi czy to za miesiac dwa :D

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (21-08-2018, 17:16)

https://opening-anime.pl/videoscategory/eureka-seven-ao/

Eureka Seven AO OP 2 i ED 2 pojawi się za dwa dni ^^ (nie będę o tym informował w tym poście)

swider996
Początkujący
Posty: 19
Post Odp: [swider996] | prośba (9-10-2018, 13:19)

Cześć i czołem drogim uplauderą i tłumaczą mam kolejną prośbę
mianowicie opening do fairytail sezonu 3
lol-エルオーエル-power of the dream

Dzięki

Sabrack
Administrator
Posty: 107
Post Odp: [swider996] | prośba (2-12-2018, 18:01)

Fairy Tail: Final Series [opening 1]

Przepraszam, że tak późno! Ale udało się w końcu zrealizować :)

Pozdrawiam ~Sabrack

Strony: [1]
Mingle Forum by cartpauj
Wersja: 1.0.33.3; Strona wczytana w 0.124 sekund

Najnowsze na forum